De website vernieuwd

Wij hebben voor Cagri van GOEIEDAGHORREN een logo, socialmedia uitting en een giveaway mogen ontwerpen. Cagri contacteerde mij een tijd geleden omdat hij wist wat East Creatives deed. Ik zei dat hij een keer langs kon komen voor een kop koffie en van het een kwam het ander.

Project team

Nick Elfvering

Victor Beerkens

Onze diensten

Nick Elfvering

De klant

GOEIEDAGHORREN is een bedrijf wat zich focust op horren thuis of op werk. Deze horren worden geheel opmaat gemaakt en geleverd in 247 verschillende kleuren. De eigenaren van GOEIEDAGHORREN zijn twee broers Cagri en Kamil. Zij werken allebei in een ander werkveld maar zagen een kans om horren te gaan verkopen.

Er was weinig concurrentie in de omstreek twente maar wel een mogelijkheid om het te produceren. GOEIEDAGHORREN is in een korte tijd snel gegroeid met al een ruim klanten bestand. Ook is er nu al sprake van een doorgroei om ook luxaflexxen op maat te produceren.

Resultaat

Beginnend bij het logo hebben wij goed naar Cagri en Kamil geluisterd. Zij vonden het belangrijk dat het een puur logo wordt, waarbij de naam centraal staat. Wij hebben hierbij de kleuren zwart wit groen gekozen.

Naast het logo hebben wij ook de instagram vormgeven met een nieuwe profielfoto en nieuwe highlights. Op deze manier kan hij zelf content maken en archiveren zodat het een strakke uitstraling geeft. Het account van GOEIEDAGHORREN is in een korte tijd erg gegroeit en heeft nu al over de 800 volgers. Daarom wouden de jongens van GOEIEDAGHORREN wat terug doen voor de volgers en toen kwamen ze op het idee voor een winactie. Deze winactie heeft goeiedaghorren ruim meer dan 200+ volgers opgeleverd en net iets minder als 200 reacties. De jongens zijn erg blij met het resultaat en wij dan o