Customer journey als basis voor TEDS Place

Samen met Kris van Webbrein ontwikkelden we een nieuwe website die de beleving van TEDS centraal zet. We startten met pijnpunten en wensen, vertaalden die naar een compleet wireframe en optimaliseerden de customer journey. Het resultaat is een site die aanvoelt als de TEDS ervaring zelf: energiek, duidelijk en gericht op actie. Van reserveren tot cadeaukaart, alles is snel te vinden en eenvoudig in gebruik.

Gebruikte tools

Figma

Wordpress

Twee smartphones met de mobiele website van TEDS All Day Brunch, met links de locatiezoeker en kaart van Nederland en rechts een brunchmenu met bagels en de slogan ‘More is more, less is a bore’.

De uitdaging

De vorige site gaf onvoldoende richting en maakte het lastig om snel te reserveren of de juiste locatie te kiezen. TEDS groeit en heeft vestigingen door het land, dus locatie keuze en beschikbaarheid moesten leidend zijn in de flow. Daarnaast was er behoefte aan ruimte voor cadeaukaarten en andere commerciële functies zonder dat de interface vol raakt. Het merk staat voor all day brunch met goed eten en goede vibes, en dat moest voelbaar zijn in content en navigatie.

De oplossing

Na gezamenlijke sessies hebben we een wireframe gemaakt voor alle kernpagina’s en die verfijnd op gebruikspaden zoals reserveren, locatie kiezen en cadeaubon kopen. De homepage introduceert de propositie en leidt direct door naar locaties en menu. Een duidelijke locatiekiezer helpt bezoekers snel naar de dichtstbijzijnde TEDS. We gaven cadeaukaarten een prominente plek met een makkelijke bestelstroom. De vormgeving is licht eigenwijs, met veel beeld en korte copy die de merktoon ondersteunt. Kris heeft de site vervolgens gebouwd en gekoppeld aan de benodigde plugins.

Paarse achtergrond met witte typografie van de TEDS brunch slogan ‘Champagne, champagne, champagne & no regrets’, passend bij de brunch lifestyle branding.Verse loaded fries met kaassaus en kruiden geserveerd bij TEDS brunch café, naast cappuccino met latte art op zonnig terras.
Wireframe van een websitepagina met bovenaan een menu, gevolgd door secties met tekstblokken, knoppen en een grote afbeelding, een call-to-action, een locatie-element, een social feed en een footer met logo en tekstkolommen.Wireframes van websitepagina’s met blokken voor menu, tekst, knoppen, afbeeldingen en locatie-elementen, diagonaal in beeld weergegeven.Wireframes van twee websitepagina’s naast elkaar met blokken voor menu, tekst, knoppen, afbeeldingen, specials en social feed.

Van overzicht naar gerichte acties

We hebben de navigatie teruggebracht tot de keuzes die het meest tellen: locaties, menu, reserveren en giftcard. Op elk moment is de volgende stap duidelijk, zodat je zonder zoeken boekt of een cadeaubon regelt. Locatiepagina’s tonen praktische info en leiden direct door naar een reservering. Het menu blijft binnen handbereik voor wie eerst wil verkennen. Zo verandert scrollen in een serie logische micro beslissingen die conversie verhogen.

Smartphone met de Teds Place website geopend, waar brunch specials en evenementen zoals babyshowers worden uitgelicht.
Laptop met Teds Place website waarop specials zoals Afternoon Tea, Babyshower en Bottomless Brunch worden weergegeven.Laptop met Teds Place website die private dining en unieke locaties toont voor brunch en evenementen in Nederland.

Merkgevoel in beeld en woorden

TEDS staat voor all day brunch met een energieke sfeer. Dat hebben we vertaald naar korte, uitnodigende teksten en groot beeldmateriaal dat meteen het gevoel neerzet. We kozen voor een tone of voice die speels en duidelijk is, in lijn met de merkuitingen op site en socials. Zo blijft de site herkenbaar en consistent, van de eerste headline tot de call to action.

Het resultaat

Een snelle en gebruiksvriendelijke website die de groei van TEDS ondersteunt. Bezoekers vinden direct hun locatie, bekijken het menu en ronden een reservering of giftcard af met minimale frictie. Het merkverhaal blijft in elke pagina voelbaar, terwijl de structuur klaar is voor nieuwe locaties en campagnes. Zo sluit de online experience aan op de beleving in de zaken zelf en wordt elk bezoek aan de site een stap dichter bij tafel boeken.

Laptop met Teds Place website die laat zien waarom werken bij Teds aantrekkelijk is, inclusief voordelen en teamcultuur.

Iedereen ziet wat je doet, maar snapt iedereen ook wie je bent?

Wij helpen je om dat verhaal duidelijk te maken. Plan een afspraak en ontdek hoe we dit samen aanpakken.

Dit is wat klanten 😁 over ons zeggen

East Creatives heeft voor mij de volledige nieuwe branding en website gemaakt voor NOUK Interiors, en ik ben er echt super blij mee! Nick en Victor hebben me tijdens het hele proces begeleid. Ze denken overal in mee, komen met creatieve ideeën en geven ook eerlijk tegengas waar dat nodig is.

Anouk van NOUK Interiors

Toen wij van naam veranderde had ik ook een nieuw logo nodig en kwam ik in contact met East Creatives. Zelf ben ik hier niet in thuis maar ik had wel wat in gedachten. De jongens kwamen met leuke voorbeelden en luisterde goed naar onze behoeftes. Samen kwamen we uit op een logo waar wij tot de dag van vandaag nog super blij mee zijn. De communicatie ging erg professioneel. Ik zou deze toppers iedereen aanraden.

Dennis van Stomerij Twente

Wij hadden snel een hele re branding van ons bedrijf nodig. Hiervoor contact gezocht met de jongens van east creatives en binnen no-time, was alles geregeld en ook nog goed. Erg blij mee, goeie service, snel en goed contact. Zeker een aanrader!

Thijs & Wander van Bulpe Fulfilment

Fijne samenwerking met Nick en Victor die onze website hebben gebouwd. Goeie communicatie, meedenkend en verstand van zaken. Namens TSO schoonmaak, Bedankt!

Steven & Marthijn van TSO Schoonmaak

Ik heb zowel mijn branding en huisstijl als mijn website bij East Creatives laten maken. Dit naar alle tevredenheid. De mannen van East nemen goed de tijd om te luisteren naar het verhaal van de organisatie en weten dit perfect vast te leggen in de ontwerpen die ze maken. De communicatie loop ook heel vlot en fijn. Ik raad East Creatives aan!

Emre van Upwise

Super tevreden met de nieuwe website en de FC Twente animatie voor jaip.nl ! De combinatie van maatwerk visuals en een sterke animatie zorgde voor een succesvolle lancering – zowel online als in het stadion. Echt topwerk en een fijne samenwerking, bedankt heren!

Wouter van JouwAIPartner

Deze gasten weten echt waar ze mee bezig zijn! We hadden een logo nodig dat niet alleen uniek en pakkend was, maar ook een echte brainbreaker moest zijn. Binnen een paar dagen hadden ze precies geleverd wat we zochten, en beter zelfs! Het resultaat is een regelrecht succes. Zonder twijfel een absolute aanrader voor iedereen die indruk wil maken met zijn bedrijf!

Pascal van De Kaaskop

East Creatives heeft mij geholpen met een website die echt voelt als een verlengstuk van mijn werk. Creatief, professioneel en tot in de puntjes afgewerkt. Ze begrepen precies wat ik zocht en hebben dat moeiteloos weten te vertalen naar iets waar ik ontzettend trots op ben.

Ties Olthuis

Bij East Creatives de website laten maken is het makkelijkste voor elk bedrijf! Makkelijk in omgang en zeer meedenkend ! Snel in de communicatie wat erg fijn is als startende ondernemer. Deze jongens staan echt achter hun bedrijf en dat merk je aan alles !

Daan van Brands Kozijnen

Nick & Victor zijn mijn vaste aanspreekpunt voor grafische vragen. Of ik nou een logo nodig heb, een poster of iets anders, ik weet zeker dat ik bij EastCreatives op het goeie adres zit.

Zeki van Atelier Mesut

Bekijk ook 👨🏼‍💻 deze cases

Branding

Website

Een frisse start voor Nouk Interiors

Website

Van flagship store naar online experience

Website

Een webflow website voor DJM Bedrijfsdiensten

Website

Kozijnspecialist met duidelijke Webflow site

Branding

Website

De Kaaskop merkidentiteit die echt werkt